Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΣΠ



Με επιστολή μου που απέστειλα σήμερα στη Γραμματεία του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιά, υπέβαλα την παραίτησή μου από Συντονιστής και μέλος της Επιτροπής Πληροφορικής, για λόγους που άπτονται της εύρυθμης και θεσμικής λειτουργίας της Επιτροπής και του Συλλόγου. 

Η ανωτέρω ακολούθησε τη σχετική προφορική δήλωσή μου, η οποία έγινε εχθές (6/9/2016), κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου. 

Ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, θα συνεχίσω να τάσσομαι και να δρω υπέρ της θεσμικής λειτουργίας των οργάνων του Συλλόγου μας.


Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:



"Προς το ΔΣ
Του Δικηγορικού Συλλόγου Πειραιώς

Ενταύθα

Αξιότιμοι Συνάδελφοι,

Σε συνέχεια της προφορικής μου δήλωσης, η οποία καταχωρήθηκε στα πρακτικά της συνεδρίασης του ΔΣ της 6/9/2016, υποβάλλω και εγγράφως την παραίτησή μου από Συντονιστής και μέλος της Επιτροπής Πληροφορικής του Συλλόγου μας, για τους κάτωθι λόγους:

Α) Η συνεχής προσπάθεια εισαγωγής θέματος περί προμήθειας λογιστικού πακέτου δεδομένων (software) για το ταμείο – λογιστήριο, χωρίς την κατ’ αρχήν προηγούμενη γνωμάτευση της Επιτροπής Πληροφορικής επί του θέματος, για το οποίο είναι πρωτίστως αρμόδια, προσδίδει ιδιαίτερη απαξία στη συγκεκριμένη Επιτροπή Πληροφορικής και στα μέλη της.

Β) Με βάση το άρθρο 11 του Κανονισμού Λειτουργίας του ΔΣ του ΔΣΠ, η κάθε επιτροπή του Συλλόγου συγκαλείται από τον επικεφαλής της, τουλάχιστον μία φορά ανά τρίμηνο.  Τούτου λαμβανομένου υπόψη, σημειώνεται ότι η Επιτροπή Πληροφορικής έχει να συνέλθει από τις 20/10/2015, ήτοι σχεδόν 11 μήνες από την προηγούμενη σύγκλησή της.  Συνεπώς, είτε έχουν εκλείψει οι λόγοι για τη σύγκλησή της είτε έχει ολοκληρωθεί το έργο της.

Κατόπιν των ανωτέρω, υποβάλλω την παραίτησή μου, καθώς λόγοι ευθιξίας και προσωπικής αξιοπρέπειας δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω να είμαι Συντονιστής και μέλος της Επιτροπής αυτής.

Συναδελφικά,

Χρίστος Τσάλλος
Μέλος ΔΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: